႐ုံးတက္႐ုံးဆင္းခ်ိန္မ်ားတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚ၌ မၾကာခဏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ရွိေနသည့္ ဧၿပီလ ၁၀ ရက္ေန႔က စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္ေသာ ကမာရြတ္ၿမဳိ႕နယ္ ျပည္လမ္းေပၚရွိ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၏ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လက္ခံႏိုင္ေသာ ခံႏိုင္ဝန္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ စိုးရိမ္စရာ မရွိေၾကာင္း ခုံးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ ေရႊေတာင္ ဖြံ႕ၿဖဳိးမႈ ကုမၸဏီဒါ႐ိုက္တာ ဦးထြန္းေအာင္ဆန္းက ေျပာၾကားသည္။
တန္ ၆၀ ခံႏိုင္ဝန္အားသာရွိေသာ လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္ တံတားတြင္ မၾကာခဏ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ပြားလာၿပီးေနာက္ တံတား၏ ခံႏိုင္ဝန္အားအေပၚ ခရီးသြားမ်ား စိုးရိမ္ေနျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၎ကအထက္ပါအတိုင္း ေျဖၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
တံတားကို အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက ေသခ်ာစြာ တြက္ခ်က္ၿပီး တည္ေဆာက္ထားျခင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အႏၲရာယ္ မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ တစ္ေနရာတည္းတြင္ တန္ ၆၀ အေလးခ်ိန္ စုေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ တံတားေပၚတြင္ ပိတ္ဆို႔သည့္ ယာဥ္ငယ္မ်ားမွာ တန္ဝက္ခန္႔သာ ရွိေသာေၾကာင့္ တံတား၏ ခံႏိုင္ဝန္မွာ စိုးရိမ္စရာ မရွိေၾကာင္း ဦးထြန္းေအာင္ဆန္းက ရွင္းလင္း ေျပာၾကားသည္။
လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ေရးကို ကုမၸဏီသုိ႔ လႊဲထားသျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ မသက္ဆိုင္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္လင္းက ဆိုသည္။
တံတားမ်ားမွာ ပုံစံမတူေသာေၾကာင့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၏ ခံႏိုင္ဝန္အားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မွတ္ခ်က္ေပး မေျပာၾကားလိုေၾကာင္း ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအရာရွိ ဦးညီမ်ဳိးျမင့္က ဆုိသည္။
အလ်ား ၂၄၆၆ ေပ အရွည္ရွိၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္းပါသည့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို စင္ကာပူႏိုင္ငံမွ ကုမၸဏီျဖစ္ေသာ T.Y.LIN International Pte.,Ltd ၏ ဒီဇိုင္းျဖင့္ ေရႊေတာင္ဖြံ႕ၿဖဳိးမႈ ကုမၸဏီက ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၁ ရက္ေန႔တြင္ ပႏၷက္ခ်ၿပီး မတ္လတြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ကာ ၂၀၁၃ ဧၿပီလတြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment