Dell ေကာ္ပိုေရးရွင္းမွ ယခုႏွစ္၏ နာမည္အႀကီးဆံုး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားျဖစ္သည့္
Pacific Rim ျဖင့္ ပထမဦးဆံုး Consumer Relation Management (CRM) Campaign
ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ Junction Mawtin တြင္ စတင္ျပဳလုပ္သည္။အဆိုပါ Campaign အတြက္ Pacific Rim ဇာတ္ကားကို ၾကည့္႐ႈရန္
စာနယ္ဇင္းမ်ား၊ Dell အထူးအခြင့္အေရးကတ္ ကိုင္ေဆာင္ထားသူမ်ား၊
အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ အေရာင္းအဖြဲ႔ မ်ားကို ဖိတ္ၾကားခဲ့သည္။
Dell အင္ဒိုခ်ဳိင္းနား၏ Senior Channel Sales Manager, Ms. Sadanan
Yodpradoo က “ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ Dell Consumer Business ရဲ႕ အေရာင္း
တိုးတက္လာတာနဲ႔ အညီ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ကို စြဲၿမဲေနဖို႔အတြက္ (Dell
အထူးအခြင့္ အေရးကတ္) ကို ဖန္တီးေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကတ္ဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံ
Dell Consumer ပစၥည္းမ်ား တရားဝင္ ျဖန္႔ခ်ိရထားတဲ့ သူေတြဆီ ကေန
ဝယ္ယူအားေပးထားတဲ့ Dell Consumer ပစၥည္းသံုးစြဲသူ ေတြအတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီကတ္ကို နာမည္ႀကီး ဟိုတယ္ေတြ၊ စားေသာက္ဆိုင္ေတြ၊ ေကာ္ဖီဆိုင္ေတြနဲ႔
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတဲ့ တျခား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းေတြမွာလည္း Discount
ကတ္အေနနဲ႔ သံုးစြဲလို႔ရပါတယ္။ တကယ္လို႔ သင့္အေနနဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္နဲ႔
ပတ္သက္ၿပီး အကူအညီ လိုတယ္ဆိုရင္ေတာ့ Dell Consumer ပစၥည္းမ်ား တရားဝင္
ျဖန္႔ခ်ိခြင့္ ရထားတဲ့ KMD နဲ႔ Myanmar Dragon Power၊ တရားဝင္အေရာင္း
ကိုယ္စားလွယ္ ေတြျဖစ္တဲ့ Citicom, ICE, INNWA, Technoland, Unique အစရွိတဲ့
ေနရာေတြကေန ရရွိႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Credit: Internet Journal
Home
»
နည္းပညာ
» Dell ေကာ္ပိုေရးရွင္းမွ ယခုႏွစ္၏ နာမည္အႀကီးဆံုး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားျဖင့္ ပထမဦးဆံုး Consumer Relation Management (CRM) Campaign ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စတင္
August 9, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment