August 17, 2013

Saturday, August 17, 2013

ျပည္သူ႔ နစ္နာမႈမ်ား တုိင္ၾကားရန္ ဖုန္းမ်ားကို ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ႐ံုးမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ထားၿပီး ၂၄ နာရီ ေျဖရွင္းေပး

ျပည္သူမ်ား၏ နစ္နာမႈမ်ား တိုင္ၾကားရန္ တယ္လီဖုန္းမ်ားကို ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ႐ံုးမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ထားၿပီး ၂၄ နာရီ ေျဖရွင္းေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႔သို႔ ေပးပို႔တင္ျပလာသည့္ အႀကံျပဳစာမ်ားအေပၚ ျပည္ထဲေရး ဝန္ႀကီးဌာန၏ အေရးယူေဆာင္ရြက္ ခ်က္မ်ားကို ျပည္သူမ်ား သိရွိေစရန္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာျခင္းအရ သိရွိရျခင္း ျဖစ္သည္။ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ား၏ လုပ္ငန္းမ်ား မမွန္မကန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္ အလြဲသံုးစား ျပဳလုပ္ျခင္း၊ အဂတိလိုက္စားျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ နစ္နာခ်က္မ်ားအေပၚ ျပည္သူမ်ားက ေနျပည္ေတာ္ရွိ ဖုန္းအမွတ္မ်ားသို႔ တိုင္ၾကားရာတြင္ ႐ိုင္းစိုင္းစြာ ေျပာဆိုျခင္းႏွင့္ ဖုန္းအမွတ္ ၁၉၉ သည္လည္း မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ ဆက္သြယ္သည္ျဖစ္ေစ၊ အဆင္ေျပမႈ မရွိပါေၾကာင္း အႀကံျပဳခ်က္ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ျပည္ထဲေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ျပန္လည္ရွင္းလင္း တင္ျပရာတြင္ အထက္ပါ အခ်က္ကို ထည့္သြင္းေဖာ္ျပ ထားျခင္းျဖစ္သည္။

ျပည္သူမ်ား၏ နစ္နာမႈမ်ား တုိင္ၾကားရန္ တယ္လီဖုန္းမ်ားကို ၁၁.၂.၂၀၁၃ ရက္မွစ၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဌာနခ်ဳပ္တြင္ တယ္လီဖုန္း ၂ လံုး၊ ေနျပည္ေတာ္ ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ႐ံုးအပါအဝင္၊ က်န္တိုင္းေဒသႀကီး/
ျပည္နယ္ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ႐ံုးမ်ားတြင္လည္း တစ္လံုးစီ တပ္ဆင္၍ ေျဖရွင္းေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဌာနခ်ဳပ္တြင္ တပ္ဆင္ထားရွိသည့္ ျပည္သူမ်ားမွ တုိင္ၾကားရန္ တယ္လီဖုန္း အမွတ္ ၀၆၇- ၄၁၂၂၂၂ ႏွင့္ ၀၆၇-၄၁၂၄၄၄ တို႔တြင္ တာဝန္ခံအရာရွိ ဒုရဲမွဴးဦးစီး အဖြဲ႕ႏွစ္ဖြဲ႕ျဖင့္ အဆိုင္းခြဲ၍ တာဝန္ခ်ထား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း အရာရွိမ်ား ကိုယ္တိုင္ျပည္သူမ်ား၏ တိုင္ၾကားခ်က္မ်ားအား လက္ခံေရးမွတ္ယူျခင္း၊ သိရွိလို၍ စံုစမ္းေမးျမန္းမႈမ်ားႏွင့္ ရဲလုပ္ငန္းႏွင့္ ဥပေဒေရးရာ ဆိုင္ရာအႀကံဉာဏ္ ေတာင္းခံေမး ျမန္းမႈမ်ားကိုလည္း ရွင္းျပကူညီ ေျဖၾကားေဆာင္ရြက္ ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း၊
ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို ေန႔စဥ္ မွတ္ပံုတင္မွတ္တမ္း ႏွင့္ အသံမွတ္တမ္း ဖိုင္မ်ားအား စနစ္တက် ထားရွိေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဌာနခ်ဳပ္သို႔ တယ္လီဖုန္းျဖင့္ တိုင္ၾကားလာသည့္ တိုင္ၾကားခ်က္မ်ားအား ရဲခ်ဳပ္ထံ တင္ျပ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဌာနခ်ဳပ္၊ စီမံေရးႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရး ဌာနမွ သက္ဆိုင္ရာ တိုင္းေဒသႀကီး/
ျပည္နယ္ ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး မ်ားထံသို႔ တိုက္႐ိုက္ေပးပို႔ စိစစ္ေျဖရွင္း ျပန္ၾကားတင္ျပေစလ်က္ ရွိေၾကာင္း လက္ရွိထိ တိုင္ၾကားခ်က္ေပါင္း ၂၅၉ ေစာင္အနက္ ေျဖရွင္းၿပီး ၁၇၃ ေစာင္၊ ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ဆဲ ၈၆ ေစာင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး Hot Line ၁၉၉ တယ္လီဖုန္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဌာနခ်ဳပ္မွ တုိင္းေဒသႀကီး/ ျပည္နယ္ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ႐ံုးမ်ားသို႔ ၫႊန္ၾကားခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ျပည္သူမ်ား၏ တိုင္ၾကားခ်က္မ်ားကိုလည္း မွတ္ပံုတင္ မွတ္တမ္းေရးသြင္းထားသည့္ အျပင္အသံဖိုင္ မွတ္တမ္းမ်ားထားရွိ၍ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ ႔လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႕က ထုတ္ျပန္ေၾကညာခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

internet journal

0 comments:

Post a Comment